Voor blowUP media Benelux B.V. – een leidende internationale (D)OOH exploitant – is Windside Digital in april 2019 gestart met de voorbereidingen van een groot project met als doel retailhub winkelcentrum Hoog Catharijne gefaseerd te voorzien van meerdere LED schermen. Begin 2020 is de installatie succesvol afgerond.

Het gerenoveerde winkelcentrum Hoog Catharijne is met 30 miljoen bezoekers per jaar het drukst bezochte winkelcentrum en, na Schiphol, de drukste retailhub van Nederland. Strategisch gesitueerd naast station Utrecht Centraal vormt het de belangrijkste verbinding naar het oude centrum van Utrecht.

In totaal zijn 12 LED schermen geplaatst in diverse formaten en op verschillende locaties in dit prachtige winkelcentrum. In de Noord- en Zuid Passage hangen 2 identieke LED schermen van elk 36 m2. Ook zijn 6 pilaren voorzien van flexibele LED tegeltjes voor het tonen van 360 graden content. Uniek topstuk is NEO, achter de gevel van het Voorzetgebouw: het grootste transparante LED scherm van West-Europa, 193m2 high-tech innovatie op hoog niveau, zie case NEO Utrecht.

Binnen de scope van Windside Digital vielen: de specificaties van de LED schermen aan de hand van een functioneel eisenpakket, de inkoop, de plaatsing en de ingebruikname. Deze LED schermen worden primair ingezet voor reclamedoeleinden voor Nederlandse en internationale adverteerders.

KlantblowUP media Benelux B.Vwww.blowup-media.nlRol WindsideVerantwoordelijk voor inkoop, projectmanagement en installatie.LocatieUtrechthoog-catharijne.klepierre.nlJaar2019 t/m 2021

WindsideDigital en blowUP plaatsen in HoogCatharijne LED schermen
WindsideDigital en blowUP verzorgen in HoogCatharijne LED schermen

Privacy Preference Center