THIJS KLAVER


Windside Thijs Klaver

“Op m’n 21e begonnen in de buitenreclame en er dan al snel achter komen dat billboards plakken op 5 meter hoogte in de winter niet bij mij past. Reclame in deze vorm en met deze afmetingen vond ik wel echt heel cool dus z.s.m. van die ladder af en leidinggeven. 5 werkgevers, 4 functies en 2 opleidingen later stond ik bij de KvK voor inschrijving van mijn eigen bedrijf. Eigenwijs als ik ben wilde ik nu iets voor mijzelf doen; inkoop- en projectmanagement in Digital Signage. Het billboard van toen is een digitaal scherm geworden in elke maat, elke vorm en voor elk budget. Als inkoper word ik blij van een soepel verlopen inkooptraject waar beide partijen een goed gevoel aan overhouden. Als projectmanager is het mijn kracht dat ik op elk detail let wat ervoor zorgt dat een project strak, op tijd en binnen budget opgeleverd wordt. Alleen is maar alleen en daarom de krachten gebundeld met m’n maatje Koning om te doen wat wij echt leuk vinden en waar wij echt goed in zijn; Digital Signage!”

ARNOUT KONING


Windside Arnout Koning

“De eerste URL die ik registreerde was deregelaars.nl in 2001. Ik had weer eens iets concreets geregeld in mijn vriendengroep (red: een 40-voets container voor nop om onze zeilboten in op te slaan, red.) en was er vol van overtuigd dat ik die skill wel zou kunnen verkopen.
Niets bleek minder waar, want al snel werd duidelijk dat het erg helpt als je ‘iets specifieks’ goed kunt regelen. ‘Waar bellen mensen je voor?’ was de vraag. Dat wist ik toen nog niet, dus dat initiatief verdween in de prullenbak. Na omzwervingen en met 20 jaar meer ervaring ben ik nog steeds een regelaar, maar nu wél met specifieke expertise; Digital Signage en Telecom. Mooie dingen maken om mensen te bereiken. De (publieke) zichtbaarheid van een scherm, gecombineerd met de complexiteit van de achterliggende technologie, maakt ongeveer elk project uitdagend. En omdat het nooit op dezelfde plek is, elke keer anders. Dát..  is mooi en daar word ik blij van!“

THE INTEGRATION AGENCY


Windside logo

Digital Signage; dé manier om aandacht te trekken van klant en voorbijganger. Een mooi informatiescherm op de juiste plek met de juiste content maakt het verschil…een voorbijganger wordt een geïnteresseerde, een geïnteresseerde een klant en een wachtende blijft tevreden.
Digital Signage informeert, verbindt, daagt uit, beïnvloedt en laat een positieve indruk achter. Bewust of onbewust.

Windside Digital neemt de zorgen voor vinden van de juiste oplossing, de juiste leverancier, – installateur en – servicepartner bij je weg. Wij kennen onze markt; jij focust je op de zaken waar jij geld mee verdient!

Interesse? Mail ons!

WHAT DRIVES US


Onze drive is het benutten van gemiste kansen in Digital Signage. De krachtige boodschap op digitale schermen. Buiten en binnen. In alle sectoren van de economie. Maak effectief gebruik van de vele mogelijkheden van Digital Signage om te informeren, te vermaken, indruk te maken of meer omzet te genereren. Windside Digital regelt het.

Zoveel mensen lopen dagelijks langs je bedrijf, als potentiële kopers of bewonderaars van de etalage. Maar ze blijven niet staan. Je levenswerk verdient meer aandacht. Digital Signage is dé oplossing om kansen te pakken. Voorbijgangers gaan je winkel binnen. Medewerkers zijn blij met een bericht over de vrijdagmiddagborrel. Bezoekers vermaken zich. Klanten willen je product. Extra omzet in klinkende munt. Zoveel niet te missen kansen, alleen al door het juiste scherm met de juiste ondersteunende technologie op de juiste locatie.
Daar lopen we voor warm. Dat is onze passie.

HOW DO WE DO IT


We bereiken jouw doelen door goed te luisteren naar je verhaal en dit praktisch te realiseren vanuit onze diepgaande kennis van Digital Signage. Het eindresultaat is een Digital Signage oplossing die perfect aansluit bij jouw wensen, het budget en de doelgroep. Klaar voor presentatie aan je publiek.

Ongeacht de toepassing van het scherm – in de boardroom, de lobby, de etalage of aan de buitenkant van het gebouw – wij leveren de juiste technologie en betrekken de juiste partners.

Dat is onze manier van werken. Daar ligt onze kwaliteit.

HOW DO WE ACHIEVE RESULTS


Door neurotisch te zijn op een goede manier. Liever een belletje te veel dan te weinig!

Kernmissie: strakke projectplanning, documenteren wat we doen, de voortgang rapporteren, grondig evalueren en een helder tijdpad. Wij houden je op de hoogte van wat je wanneer kunt verwachten. Op elk moment in het proces. In elke fase van de samenwerking. Jij weet continu wat wij gaan leveren, tot het geleverd is. Daarbij laten we transparant weten welke inbreng van jou, als klant, nodig is om succesvol het gezamenlijke doel te bereiken. Geen blabla, maar duidelijkheid en kwaliteit.

Daar staan we voor. Dat is onze ambitie.