

Digital Signage: wat kan het voor jouw bedrijf betekenen?
Wat is de opbrengst in geld, efficiëntie, aandacht, informatievoorziening, verbindingskracht en zichtbaarheid? Kan het de waarde vermeerderen van het pand en de bestemming?
Is het de investering waard?
Wij kunnen het je vertellen.
De SignageScan van Windside Digital verkent alle opties voor doeltreffende narrowcasting. In dit consultancy traject gaan we met jou kijken wat het beste werkt voor je bedrijf. Wij leveren een goed onderbouwd advies voor sectoren van winkelketens tot hotels tot maatschappelijke instellingen.
Speel in op de laatste trends, informeer wachtenden met actueel nieuws, buienrader, OV-tijden… Trek mooie adverteerders aan of laat je scherm exploiteren door een exploitant van (digitale) buitenreclame!
De SignageScan Light is een scan voor Digital Signage zonder reclame door externe partijen. Wij lichten je bedrijf door en maken een analyse. Je ontvangt een overzichtelijk rapport over de mogelijkheden plus een indicatie van de kosten en opbrengsten. Zowel kwalitatief als kwantitatief.
De SignageScan Light kost € 500,–
De SignageScan Extended is bedoeld voor bedrijven die hun pand – de pui, het dak of de etalage – willen inzetten voor exploitatie / reclame door externe partijen. Adverteerders betalen voor gebruik van het pand. Bij de SignageScan Extended verzorgen we naast alle deliverables van de Light versie een passantenmeting voor de beoogde locatie en schermpositie. De uitkomst van deze meting geeft exploitanten inzicht in de waarde van het scherm voor buitenreclame. Met de rapportage kun je (of kunnen wij voor jou) exploitanten in de Digital Out Of Home markt benaderen.
De SignageScan Extended kost € 950,–
Voor beide versies geldt: als je na het traject besluit zaken met ons te doen wordt het bedrag van de SignageScan gecrediteerd op de eerstvolgende factuur.