De 5 trends op het gebied van narrowcasting, digital signage & AV

Narrowcasting, ook wel digital signage genoemd, is dé manier om te werken aan de zichtbaarheid van jouw bedrijf of merk. De digitale schermen zorgen voor interactie met jouw medewerkers, jouw klanten en voorbijgangers. Maar welke mogelijkheden zijn er? En welk digitaal reclamescherm is nu precies geschikt voor jouw ideeën en ambities?

Wij nemen je graag mee in de laatste trends op dit gebied

  1. Transparante LED scherm 

Wil je voorbijgangers écht even stil laten staan om jouw boodschap te lezen? Dan is dit scherm echt iets voor jou. Dit scherm wordt namelijk op het glas van jouw gebouw geplaatst en is daardoor een echte aandachtstrekker!

Jouw boodschap wordt geweldig mooi in kleur weergegeven en volgt de contouren van het glas. Een volledige integratie met het gebouw. Een perfect design. En het mooie van dit scherm is dat je de lichtinval in je winkel behoudt!
En zelf ook gewoon naar buiten kan blijven kijken. Ideaal.

  1. High Brightness LCD scherm

Deze digitale reclameschermen zijn perfecte schermen voor jouw etalage.

Jouw boodschap is altijd helder en goed zichtbaar. Ook als de zon op het scherm schijnt, kan de voorbijganger de boodschap perfect lezen.

Het LCD scherm wordt direct achter het glas van de etalage gemonteerd. Gewoon als scherm of in een mooi afgewerkte behuizing. Zowel horizontaal (landscape) als verticaal (portrait), dus alles is mogelijk.

  1. Hybride vergaderruimten

Wonen jouw medewerkers verspreid over Nederland en wil je ze wel gezamenlijk bijpraten over de plannen van het bedrijf of uitnodigen voor een terugkerend overleg? En wil je dit zo efficiënt mogelijk inplannen?

Dan is het inrichten van een hybride vergaderruimte écht een must!

Medewerkers hoeven de meeting niet persoonlijk bij te wonen, maar loggen in vanuit huis of een andere locatie. Wat het verschil is met hoe het nu vaak gaat? Een vergadering waarbij een deel van de mensen in de vergaderruimte is en een deel op een andere locatie, gaat vaak ten koste van de kwaliteit van het overleg. We horen en zien elkaar in deze situatie minder goed. Er is letterlijk en figuurlijk meer afstand. Door je vergaderruimte in te richten met een goed digitaal presentatiescherm, een goede camera die mee beweegt met de spreker en excellent geluid is een goed overleg gegarandeerd! En geen zorgen. Wij geven jou uitgebreid advies en helpen je bij de installatie en inrichting van jouw digitale vergaderruimte.

  1. De Social Cube

Wil je jouw Social Media posts ook zichtbaar maken voor iedereen? Dat kan heel eenvoudig met de Social Cube! Met deze vierkante digitale reclameschermen kun je jouw foto’s én verhalen van Instagram op het scherm laten zien. Hoe gaaf is het dat je je bezoekers en voorbijgangers telkens weer nieuwe verhalen en foto’s kunt laten zien? Zonder daar verder iets voor te hoeven doen. Een hele toffe manier om je merk op verschillende manieren te communiceren. Dit narrowcasting systeem kan je ook als normaal content management systeem gebruiken zodat je ook andere video’s en foto’s kan afspelen. De reclameschermen zijn een plaatje: het lijkt wel een schilderij maar dan met een verrassend effect!

  1. 3D Content

Als laatste trend:  3D content. Supergaaf, deze techniek! Jouw 3D content op een LED scherm! Hiermee val je op, verras je de lezers en laat je een geweldige indruk achter. Met 3D komt jouw product als het ware naar de lezer toe, je product komt tot leven! Voeg daar prachtige effecten aan toe, dan is succes gegarandeerd!

Ben je benieuwd welke innovatieve oplossing geschikt is voor jouw bedrijf?

Neem contact met ons op of boek hier direct een SignageScan.

Met deze scan weet je precies welk narrowcasting scherm voor jouw bedrijf het verschil gaat maken. In geld én zichtbaarheid!