Bereiksonderzoek inzake Programmatic Advertising

Met 350+ digitale schermen en een mooie landelijke spreiding, ligt het voor hand om te laten onderzoeken wat dit netwerk voor bereik genereert en hoe dit bij kan dragen aan modernisering van Sales en het meebewegen met trends in de markt.

Bereik, passanten of OTS (Opportunitiy to See) zijn de grootheden waarmee tegenwoordig gerekend wordt in de (digitale) buitenreclame; een logisch gevolg van het afrekenen van impressies in de online en display wereld.

Windside Digital mocht voor Suurland Outdoor haar gehele digitale netwerk in kaart brengen, de schermen en hun posities van een waarde voorzien door middel van de inkoop en interpretatie van data omtrent passantenstromen en na toetsing in de markt een advies uitbrengen omtrent de inzetbaarheid van deze schermen in de buitenreclamemarkt en specifiek in het domein van Programmatic Advertising.

Zo werkten we van ‘een gevoel dat het zou moeten kunnen werken’ naar een onderbouwde conclusie welke gebruikt kan worden als input voor de totale Digital-Out-of-Home business case en – strategie van Suurland Outdoor.

KlantSuurland Outdoorsuurlandoutdoor.nlLeverancierWindside DigitalRol Windside Onderzoek en adviesLocatieNederlandJaar2021

Privacy Preference Center